suma: 0,00 zł do kasy

Zwroty i reklamacje



Składanie reklamacji

https://wpc24.pl/zwrot


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

P.P.H.U WIREX
DZIAŁ HANDLOWY
ul. Gromadzka 46
30-719 Kraków

UWAGA! Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu.

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami pod numerem: 660 776 755, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 
Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni od dnia zakupu na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami telefonicznie i wyślij produkt na nasz adres.

Pamiętaj! Możesz zwrócić tylko pełnowartościowy, nieużywany produkt!

P.P.H.U. WIREX
DZIAŁ HANDLOWY
ul. Gromadzka 46
30-719 Kraków
 

Do paczki ze zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Zwrot zużytych materiałów eksploatacyjnych

Kupując wkłady do swojej drukarki w naszym sklepie zawsze możesz przekazać nam zużyty pojemnik zakupiony u nas wcześniej. Zadbamy, aby został właściwie zutylizowany i nie stwarzał zagrożenia dla środowiska. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez formularz na stronie

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium