Zwroty i reklamacje



Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

P.P.H.U WIREX
DZIAŁ HANDLOWY
ul. Zwierzyniecka 17
31-103 Kraków

UWAGA! Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu.

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami pod numerem: 698 103 124, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni od dnia zakupu na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami telefonicznie i wyślij produkt na nasz adres.

Pamiętaj! Możesz zwrócić tylko pełnowartościowy, nieużywany produkt!

P.P.H.U. WIREX
DZIAŁ HANDLOWY
ul. Zwierzyniecka 17
31-103 Kraków

 

Do paczki ze zwracanym produktem dołącz także

wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl